Bu Blogda Ara

21 Ocak 2013 Pazartesi

Trendyol Nayad Bal Alışverişim


2012'nin son gününde, sabahın erken vaktinde baktım ki Trendyol'da Nayad Bal butiği açılmış. Boş durmadım tabii;) Bir süredir takip edenler aksesuar sevdiğimi, Nayad Bal tasarımlarına bayıldığımı bilir. Ankara'da yaşadığımdan Nayad Hanım'ın butiğine gidip kendisiyle tanışamadım ve ürünlerini de yerinde inceleyemedim maalesef. İyi ki online alışveriş diye bir şey var; biz de bu sayede sevdiğimiz tasarımcılara ulaşabiliyoruz. Neler mi aldım? Buyurun, birlikte bakalım:



Kırlangıç, martı ve bilimum kuş figürüne bayılan biri olarak bu üçlünün yer aldığı bilekliği attım sepete;)



Bir diğer üçlü sevimlilik abidesi de bu kedicikler. Bordo ipe dizili olmaları da ayrı bir zarafet katmış tabii;)



Şu minik kuşun sevimliliğine ne demeli? Bunu da hiç düşünmeden aldım. Ancak parmağıma bol geldi; bu nedenle bir zincire takıp kolye olarak kullanmayı düşünmekteyim.



Ve Mevlana kolye. Son birkaç sezondur Mevlana, takı tasarımcılarının koleksiyonlarında yer verdiği bir kavram olarak karşımıza çıkmakta. Binlerce tasarım, model inceleyen ben sonunda gönlüme göre bir Mevlana kolyesi bulmanın sevinci içerisindeyim.



Beğendiniz mi? Sevgiler ve daha nice nice Nayad Bal cicilerinin yer aldığı online butikler, demek istiyorum! :)

4 yorum:

  1. mevlana kolyeden benimde var ama seninki daha güzelmiş:) güle güle kullan:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım bende geldim bloğuna selam vermeden geçmeyeyim dedim..

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Gule gule kullan yeni takilarini, ozellikle kuslu olanlari cok sevdim : )

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar