Bu Blogda Ara

16 Ocak 2013 Çarşamba

Sephora İndiriminde Hangi Göz Makyaj Ürünlerinden Alsak? ;)

Günün ikinci postuyla sizleri selamlıyorum. Bu günlerde Sephora'da indirimler var, biliyorusunuz. Ben de daha önceki Sephora indiriminden aldıklarımı ve yorumlarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Belki alışveriş öncesi fikir verir, ne dersiniz?

Aşağıdaki aile pozu eksik aslında. Göz kalemleri, benim aldığım dönemde set halinde satılıyordu, grisini çekiliş kutusuna eklemiştim. Farlar da 5 taneydi, kuzen-arkadaş vs dağıtınca 2 tane kaldı;) Bunun dışında Sephora marka fırçalı rujum vardı ama onu da bulamadım:) O yüzden aşağıdaki tablodaki arkadaşlarla yetineceksiniz:)


Öncelikle; göz kalemleri. Yumuşacıklar, pigmentasyonları çok başarılı. Bugüne kadar hep gözümün üstünde kullandım, asla akma problemi yaşamadım. Geçen gün Sephora indirim standına şöyle bir göz attığımda bu kalemlerden gani gani bulunduğunu gördüm. Bence kaçırmayın, gidin makyaj çantanızda hangi renk göz kalemi eksikse alın!


Bunlar da eyeliner, dipliner ekibi:) En sağdakini açmamışım bile, açmadım da belki ileride planladığım çekilişe dahil ederim kendisini;) Kendilerini çok severek kullanıyorum. Renkleri canlı, parlak. Sürümü kolay. Ayrıca lens kullanan ve ultra hassas gözlere sahip biri olarak bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım kendileriyle. Bunlar indirime dahil mi bilemiyorum; ama gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum;)


 Bunlar da elde kalan farlar. Pigmentasyonları çok değil, bu nedenle mutlaka far bazının üzerine uygulamanızı öneririm. 


Gelelim swatchlara...Göz kalemleri yukarıdan aşağıya sırasıyla; 12 Flashy Ultra Green, 06 Flashy Brown, 13 Flashy Violet, 10 Deep Black, 16 Flashy Ultra Brown, 15 Flashy Indigo.


Eyeliner&dipliner tayfası, yukarıdan aşağıya sırasıyla 04 Dark Grey, 01 Black, 09 Glitter Taupe veee 11 Glitter Green.

Farlardan soğuk tonlu pembe olanı No 28 Sweet Candy. Dumanlı göz makyajlarımın vazgeçilmezi, füme renkli olanı da No 55 made in Manhattan. 


Umarım alışverişiniz öncesi size faydası dokunabilecek bir yazı olmuştur. Aldıklarınızı yorum olarak yazarsınız, isterseniz. Sevgiler ve iyi alışverişler! :)

1 yorum:

  1. göz kalemlerini hiç denemedim, keşke gittiğimde baksaydım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar