Bu Blogda Ara

15 Ocak 2013 Salı

Outfit Post # 10 Leggings, Leggings;)


Havalar günden güne soğuyor. Hal böyle olunca da bizlere mantolara atkılar, eldivenler, botlar hatta çizmeler eşlik ediyor. Aşağıdaki fotoğrafların çekildiği gün, güneşin yüzünü son kez gösterdiği güzel bir alışveriş günüydü. O nedenle spor ayakkabılarımı giymiştim, bundan sonra ne mümkün, ahh ahh:)

Kışın bunaltıcılığını kırmak içinse renklerden ilham aldım, rengarenk, çiçekli böcekli taytımı giydim;) Alışverişe gitmek için hem rahat hem de sevimli bir kombin oldu bence, ne dersiniz? Sevgiler;)









Manto/ Coat: Park Bravo
Boğazlı tunik/ Turtleneck Tunic: Mavi 
Tayt/ Leggings: Batik
Ayakkabılar/ Sneakers: Nike
Arm party: Opia, Euromoda
Çanta/bag: H&M
Oje/Nail Polish: Essie Like To be Bad

2 yorum:

  1. basyıldım kı ben buna cpok tatlı

    YanıtlaSil
  2. Ben de cok sevdim ben de! Alisverise giderken neseli, rahat, tam alis modundan olunmali;) Tek renk kazak da boyle ciceklerin, boceklerin vazgecilmezidir;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar