Bu Blogda Ara

13 Ocak 2013 Pazar

NOTD: Essie A Crewed Interest


Merhabalar, mutlu pazarlar herkese!

Bir önceki Lila Kutu alışverişimi anlattığım yazıda öngösterimini yaptığım Essie A Crewed Interest bugünün şanslı ojesi! 2012 Essie Bahar Koleksiyonuyla piyasaya çıkması nedeniyle baharlık, hafif, uçuk bir pudra pembe. Oje renklerinizi mevsimlere göre seçmeyenlerden iseniz, kışın da kullanabilirsiniz; ojelerinize bakıp bakıp baharı, güneşi yad edip mutlu da olursunuz hatta;)




 
Ojeyi 3 farklı ışıkta çektim. En baştan ikinci fotoğraf ise rengini en iyi yansıtan olmuş. Essie Base Coat isimli baz ojenin üzerine 2 kat uyguladım ve sonuç ortada:) Daha fazla opaklık sevenler için bir kat daha üzerinden geçilebilir elbet, ancak bence yeterli.
 
Ne dersiniz, beğendiniz mi? Sevgiler:)

1 yorum:

  1. Böyle renkleri seviyorum, aslında sevmek zorunda kalıyorum hastanede çok canlı renkler yasak olduğu için. Buna çok benzeyen bir ojem vardı ama hangi markaydı unuttum bak :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar