Bu Blogda Ara

9 Ocak 2013 Çarşamba

Lila Kutu Alışverişim

Merhabalar herkese,

Bu sefer aylık Lila Kutuyla (henüz) değil, Lila Kutu'dan yaptığım ilk alışverişle karşınızdayım. Bu alışverişi yıl bitmeden yaptım, Lila Kutu Kasım ayında bizlere 10 TL'lik indirim kuponu hediye etmişti. Ben de süresi bitmeden kullanmak istedim. Essie Power Clutch alacaktım, sonra tercihimi A Crewed Interest'ten yana kullandım:)



Ayrıca Lila Kutu'nun sitesinden alışveriş yaptığınızda size deneme boyu ürün de gönderiyorlar.Size, içinde şampuan, saç kremi, nemlendirici vs bulunan yaklaşık 10 ürün arasından birini tercih ederek hediyenizi kendi başınıza tayin etme seçeneğini sunuyorlar. Ben de geçen ay biten Lush Nemlendiricim Imperius'u seçtim, aşağıdaki el kremi ve fondöten saşeleri ise Lila Kutu'dan bir başka bonus:)


Bunun dışında kargom yola çıkmadan mesajla bilgilendirdiler, kargom elime ulaştığında da maille teşekkür ettiler alışverişimden ötürü. Kısacası, her yönüyle alışverişimden memnun kaldım. Kozmetik alışverişinizi yaparken Lila Kutu'nun sitesini de gözden geçirmenizi öneririm. Sevgiler;)

6 yorum:

  1. Ne şekersiniz:) Biz de size teşekkür ediyoruz,açık görüşünüzü yazmanız,kalbî değerlendirmeniz ve güzel seçiminiz için... Ayşenur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenur Hanım, sizden böylr güzel şeyler duymak ne güzel! Tüm ekibe sevgiler, nice başarılar diliyorum:)

      Sil
  2. dün arkadaşımda da o lush nemlendiriciden vardı, videoyu izlememize rağmen açmak için baya uğraştık ama başaramadık :( sen açabildin mi ve açtıysan nasıl?? inanılmaz merak ediyorumm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım videodakinin aynısını yaptım, avuç içlerimle çevirdim ve açıldı;) Siz niye açamadınız acaba?

      Sil
  3. Güle güle kullan kuzum :)
    Ojenin postunu da ayrıca bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
  4. Sağol kuzum daha iyileri senin olsun;) Oje postu geldi bileee;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar