Bu Blogda Ara

14 Ocak 2013 Pazartesi

Estee Lauder Blockbuster 2012


Herkese merhabalar, keyifli haftalar!

Haftanın ilk yazısını çoook eğlenceli bir alışverişe ayırdım. Biliyorsunuz, Estee Lauder her sene yılbaşında Boyner'e özel, sınırlı sayıda harika makyaj setleri piyasaya çıkarıyor. Bu sene de kendine parfüm almak isteyen kuzenimin aklını Estee Lauder'la çelerek bu harika alışverişi ortaklaşa gerçekleştirmeyi başardım:) Kuzenime Pure White Linen Light Breeze satın aldık; sonra da bu çantanın içindekileri paylaştık:) 

Çanta Michael Kors tasarımı harika bir laptop çantası. İçindekiler nelermiş bakalım:




Tam 18 farklı renkten oluşan far paleti. Pigmentasyonları oldukça başarılı, yumuşak yapılı, fazla tozutmadan güzel makyajlar çıkarılabilecek bir palet. Kendisi makyaj çekmecemin yeni gözdesi:)




Pembe, bronz tonlardan oluşan 4'lü allık paleti, ki kendisi şu anda kuzenimin makyaj çantasının demirbaşları arasına katıldı;)



Estee Lauder'ın piyasaya yeni sürdüğü, sık sık reklamlarda da gördüğümüz Sumptous Extreme rimel ve klasik göz makyaj temizleyicisi. Her ikisi de benim, Allah'tan kuzenim rimel kullanmıyor sık sık:)



Estee Lauder lipgloss ve siyah göz kalemi. Lipgloss benim, göz kalemi kuzenimin.



Ve 3 harika ruj. Soldaki Rose tea, sağdaki de Vanilla Truffle, ortadakinin adını hatırlayamadım; sonra bakıp güncellerim. Paylaşımımız sonucu; en soldaki Rose Tea annemin vazgeçilmez ruju olduğundan annemde, ortadaki Abstract Violet kuzenimde, en sağdaki harika nude ruj Vanilla Truffle da bende kaldı:) 



Beğendiniz mi? Yorumlamamı istediğiniz ürün var mı? Sevgiler:)

1 yorum:

  1. Güle güle kullan harika görünüyorlar,rujlardan başlasan süper olur:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar