Bu Blogda Ara

18 Ocak 2013 Cuma

Coquet'ten İki Yeni Bileklik


En sevdiğim aksesuar mağazalarından biri de Coquet. Rengarenk bileklik, yüzük, kolye, şapka, eldiven vs dilediğiniz her aksesuarı bulabileceğiniz bol çeşitli, eğlenceli bir dükkan. Ayrıca bazı takılarında Swarovski kristalleri kullanmaları benim gibi bir kristale bayılan birisi için biçilmiş kaftan! Zaman zaman Outfit Post'larımdan  da görüyorsunuz Coquet'ten aldığım ve severek takıp takıştırdığım cicileri.

Geçen gün Ankamall'de gezinirken Coquet'te indirim olduğunu görüp derhal içeri yollandım;) Daha önce indirime denk gelmemiştim, bu bir ilk, onu da söyleyeyim:) Her üründe değil ama küpe, kolye vb bir duvar dolusu takıda indirim vardı. Aklınızda bulunsun. Ben 2 cici bileklikle çıktım:)



"Arm party hep devam etsin. Sezonluk değil ömürlük olsun!" diye düşünen birisi olarak aslında aksesuar koleksiyonuma yatırım yaptım:) Lacivertine bayıldığım, zincirine vurulduğum bileklik ve ortasında Swarovski kristali bulunan açık gri, yer yer boncuk ve ince zincir detaylı bileklik benim payıma düşen şansılar oldu. Gri bilekliğin açık pembe ve sarıya çalan bir rengi daha vardı. İsterseniz gidip bakın:)



Beğendiniz mi? Coquet severleri görebilir miyim? Sevgiler ve şimdiden harika bir hafta sonu diliyorum:)

1 yorum:

  1. Çok beğendimmm!! Bende hiç orda indirime rastlayamayanlardanım ama yarın bakıcam ^^
    Güle güle kullan kuzum :) Arm party forever, hehe :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar