Bu Blogda Ara

16 Ocak 2013 Çarşamba

Calzedonia Alışverişim


Herkese merhabalar,

İndirimler hız kesmeden devam ediyor, bu furyaya yeni mağazalar katılıyor ya da indirim oranları günden güne artıyor. Biz alışverişkolik hatun milleti de her geçen gün yeni ciciler ekliyoruz gardıroplarımıza;) Önümüzdeki günlerde indirimden yapılmış alışveriş postlarını sık sık göreceksiniz benden söylemesi:) O zamaaaan, Calzedonia'dan ne aldığımla başlayalım:


Pek çok ürün vardı her zamanki gibi; ama ben tek parçayla çıktım; mutluyum! ;) Bu çorabın bordosu da vardı; kararsız kalsam da tercihimi klasikten, siyahtan yana kullandım. Bence iyi de yaptım, ne dersiniz?


Örgüsü müthiş değil mi?


Sizler yakın zamanda Calzedonia'ya uğradınız mı? Sevgiler:)

1 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar