Bu Blogda Ara

17 Aralık 2012 Pazartesi

NOTD: Alessandro Bad Romance



Merhabalar herkese,

Bir süredir buraları boş bıraktım, farkındayım. İçimden gelmişken yeni yazı hazırlamaya karar verdim.

Günün ojesi Alessandro Bad Romance. Tam kışlık koyu gri, yer yer siyaha kaçan harika bir oje. Tüm Alessandro ojeleri gibi çooook hızlı kuruyor, aynı zamanda özellikle uçlarından çabuk soyuluyor. En iyisi 2 veya 3 kat uygulayıp üzerine top coat geçmek. Ben 2 kat uyguladım, altına baz oje uygulamadım.



İşaret parmağıma da tırnak stickerı kondurdum. Bence güzel oldu, ne dersiniz? :)


Bu tonlarda bir oje sürüp de son ayların popüler kitabı "Grinin Elli Tonu" ile çekim yapmamak olmaz diye düşündüm:)
 
Bir duyuru: Hediye çekilişimi 1 hafta daha uzatma kararı aldım. Hala katılmadıysanız ışınlanın! :) Sevgiler.

3 yorum:

  1. Ah bu Christian ah fifty :D
    Cok guzel olmus tirnaklarin, renk cok hos :)

    YanıtlaSil
  2. ojenin rengi gerçekten çok güzelmiş ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar