Bu Blogda Ara

8 Kasım 2012 Perşembe

Yves Rocher Sexy Pulp Mini Boy


Bu mini rimel bitti bitecek. Kasım ayı sonunda yayınlayacağım 'Out Of Stock' postunda görmeniz muhtemel:) Sonunda yazısını hazırlayabildim!

Bu rimeli ilk olarak burada gördünüz. Yves Rocher'da mini boyu görüp deneme amacıyla almıştım. 2-3 kez kullanım sonucunda da tam boyunu da almaya karar vermiştim.(postta da gördüğünüz üzere)

Bu rimel ilk başta, dediğim gibi, çok başarılıydı ve bu yüzden büyük boyunu aldım. Ancak bir dönem kirpiklerimi çok döktü ve gözümde hassasiyet oluşturdu. Şimdi son demlerinde ise sorun yaşamamaktayım. Büyük ihtimalle o kirpiklerimin epey döküldüğü dönemde kullandığım makyaj temizleyicisiden kaynaklandı. Şu anda Bioderma Sensibio H20 ile öyle bir sorun söz konusu değil.


 
Fırçası, mini boyunda bile oldukça büyük. Tek hamlede bile birçok kirpiğe ulaşması çok büyük avantaj. Bu durum rimelin ömrünü de uzattı. Çok uzun süredir kullanmama rağmen bitmedi;) Üstelik bu 2,5 ml'lik mini boyu 1 Euro'ya almıştım, fiyat/ performans açısından 10 üzerinden 100:)
 
Bu rimelden herkes çok memnun. Ben sadece dönemsel bir rahatsızlık yaşadım, onun dışında memnunum.
 
Sevgiler.

2 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar