Bu Blogda Ara

20 Kasım 2012 Salı

The Body Shop Alışverişi


Kasım ayının ortasından itibaren kırmızılara bürünen her şeye bayılıyorum. Starbucks'ın kırmızı bardakları, vitrinlerdeki dekorlar, yılbaşı makyaj setleri, kısacası yeni yılın gelişini çağrıştıran her şey favorim! The Body Shop da yılbaşı konseptini mağaza dekoru ve ürünlerine yansıtmış. Ben de son uğradığımda yaklaşan kış sezonunu düşünerek ve bitmek üzere olan el kremi stoğumu göz önünde bulundurarak alışveriş yaptım.


İki adet el kreminde 2 al 1 öde şeklinde kampanya vardı. Ben de vanilya ve yaban mersini aromalısını seçtim.




Mağaza pek çok güzel ürün, set, kofre ile dopdoluydu. İlerleyen günlerde Body Shop'a bir ziyaret daha gerçekleştirip o setlerden birine el koyabilirim, bilginize;) Sevgiler.

2 yorum:

  1. benimde vücut kremine ihtiyacım var, gidip bir bakmalı ;))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar