Bu Blogda Ara

6 Kasım 2012 Salı

Outfit Post # 9 Autumn Neons



Ankara'da havalar hala kararsız. Bu sene kışa direniyor sanki. Ayrıca güneş de tipik Ankara güneşinden farklı bu sene, kandırmıyor, sürpriz yapmıyor bayağı bayağı ısıtıyor bizleri.

Hal böyle olunca üşümemek-terlememek kısacası hasta olmamak için çeşitli giyim taktiklerine başvuruyoruz. Tişörtün üstüne hırka, onun üstüne de ince mont giyiyoruz mesela. Örnekte görüldüğü gibi yani;) Ha bir de, bu denli Ankara'dan bahsetmişken bir diğer taktikten bahsedeyim: Ankara'nın o meşhur griliğini hafifletmek için renklerin birbirinden canlı, eğlenceli tonlarından ilham almanızı salık veriyorum! Benim tercihim pembe neondan yana oldu. Beğendiniz mi? Sevgiler;)








 
Tişört/ Tee: Pepe Jeans London
Pantolon/ Pants: H&M
Hırka/ Cardigan: Stradivarius
Çanta/ Satchel: H&M
Ayakkabı/ Sneakers: Nike
Arm Party: H&M
Saat/ Watch: Collezione

3 yorum:

  1. Verdiğin tüyolara kesinlikle katılıyorum!! Ankara kışı için renkli kıyafetler şart :D
    Tırnaklarına süngerle french mi yaptın bana mı öyle geliyor? :)

    YanıtlaSil
  2. cok seker :))
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  3. @ J.d: Di mi canım:) Evet süngerle French yaptım. Değişik renklerle de deneyip blogda paylaşıcam inşallah;)

    @Belle Amie: Teşekkürler tatlım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar