Bu Blogda Ara

5 Kasım 2012 Pazartesi

NOTD: Yves Rocher Bleu Nuit


Yves Rocher alışverişi postumda gördüğünüz mini ojelerden biri bugünkü konuğumuz. Renge bayıldım, bazı halleri bana Essie Bobbing For Baubles hatırlattı. Yapısı biraz akışkan, 2 katta şişedeki rengi elde ediyorsunuz. Mükemmeliğe ise 3 katta ulaşıyorsunuz:)


Resimleri ojeyi sürer sürmez aceleyle çektim dolayısıyla kenarlarındaki fazlalıklar için kusura bakmayın. Essie One Base üzerine 2 ince kat uyguladım. Bence renk harika. Bu iç ortamdaki hali.


Bu da günışığındaki duruşu.

Sonbahar-kış ojesi diyebilirim. Beğendiniz mi? Sevgiler.

3 yorum:

  1. Buna çok benzeyen flormar'ın da bir ojesi var, hatta flormar'ın nadide beğendiğim ojelerinden birisi :)

    YanıtlaSil
  2. renk güzelmiş fiyatları nedir ojelerin?

    YanıtlaSil
  3. @J.D: Kesin vardır Flormarın oje renk skalası çoook geniş;)

    @ Audrey: Ben bunu yurtdışından aldım, indirim döneminde 1 Euro ya da 1.50 Euro idi. Çok çok başarılı bu kadar düşük fiyata.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar