Bu Blogda Ara

19 Kasım 2012 Pazartesi

Lila Kutu # Kasım



Herkese mutlu haftalar, sendromsuz Pazartesiler;)

Geçen hafta bana ulaşan Lila Kutu sürprizlerle doluydu. Kutunun rengi alıştığımızın aksine farklıydı ve bu kutu epey bir ağırdı. Ne de olsa Lila Kutu 1. yaşını doldurmuştu bile. Bunu da harika bir içerikle kutlamış. Ne demek istediğimi ilerleyen fotoğraflarda anlayacaksınız:)


Her ay özveriyle çalışıp bizlere dopdolu içerik hazrlayan Lila Ekip:)


Kutunun genel görünümü. Açıkçası bu kadar çok ürünü bu kadar düzgün nasıl yerleştirmişler anlamadım. Çünkü ben ürünleri inceledikten sonra kutuya yerleştirirken sığdıramadım:)









Lila Kutuya yeni yaşının heyecanını biz aboneleriyle paylaştığı ve doğum günü hediyeleriyle bizleri de şımarttığı  için teşekkür ederim. Nice nice seneler diliyor ve tüm Lila ekibi kutluyorum. Sevgiler.

1 yorum:

  1. Merhaba, Bu da benden Kasım LilaKutusu;) http://www.begumce.com/lilakutu-kasim-2012/
    Sevgilerimle ;

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar