Bu Blogda Ara

14 Kasım 2012 Çarşamba

Ankara Güzellik ve Bakım Fuarı # Kasım 2012


Ankara'daki Güzellik ve Bakım fuarına  blogger arkadaşlarla gitmeyi planlamaktaydım, ancak işim çıkınca ve bir gün öncesinde de fuarın yapılacağı yere yolum düşünce fuar alanına alelacele bir tur gerçekleştirdim. Genel olarak; sessiz, sakin ve profesyonellere yönelik bir fuardı. Özgürce Pazarlama ve Tanaçan Kozmetik standları bana hitap eden 2 yer oldu. Ben de hem fotoğraf çektim hem de alışveriş yaptım.

Tanaçan Kozmetiğin onlarca China Glaze koleksiyonu ve tonlarca China Glaze ojesi:)




Yılbaşı 2012 ojeleri;


Çatlayan Oje serisi;


BCA- Göğüs Kanserine Destek serisi ve meşhur Seche Vite;


Çatlayan Metal Oje serisi;


Veee beni benden alan 8 TL'lık devasa oje standıııı<3



Bakalım eve nelerle dönmüşüm? ;)

Özgürce Pazarlama'dan Konad başlangıç seti aldım. 2 adet oje(renk olarak klasik siyah-beyaz tercih ettim), Konad damgası ve sıyıracı ve m31 no'lu Konad diski satın aldım. Onlar da sağ olsunlar blogger olduğum için bana törpü hediye ettiler.



Ve China Glaze çılgınlığı geç de olsa beni de sardı. Eski koleksiyonlardan 4, yeni Bohemian Koleksiyonundan da 1 oje olmak üzere toplam 5 ojeyle sınırlı tuttum alışverişimi;) Onca renk arasından bunları zar zor seçtim ve ağırlıklı olarak kışa daha çok yakışan koyu renkleri seçtim. Sırayla deniyorum ojeleri, fotoğraflarını da yavaş yavaş paylaşacağım.






Bu arada ziyaret ettiğim her iki standda da benimle çok ilgilendiler. Özgürce Pazarlama ekibi ve Tanaçan ailesine(özellikle de Selim Beye ve Gizem Hanıma) çoook teşekkür ederim. Sevgiler:)

3 yorum:

  1. Çok güzeller güle güle kullanın ama blogger olduğunuz için değil fuarda her alışveriş yapana hediye veriyor Özgürce Pazarlama :)

    YanıtlaSil
  2. Keşke bizimle gelebilseydin :/
    Başka buluşmalara bekliyoruz ama!! :)

    Çok hoşmuş ojelerin, güle güle kullan kuzum ^^

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullanmanı dilerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar