Bu Blogda Ara

9 Ekim 2012 Salı

Son Trendyol Alışverişim:)


Az önce gelen kargo sonbaharın bastıran griliğini hafifletti desem, yeridir:) Geçen hafta Trendyol'da açılan Essie butiğinden ne zamandır almayı planladığım 4lü mini seti aldım. Ayrıca kuponum vardı, onu da kullanarak kendime hesapta olmayan bir oje hediye ettim. Daha doğrusu, bana kupon jesti yapan Trendyol hediye etmiş oldu:) Bakalım hangi mini seti ve ojeyi almışım?




Oje setim, Essie 2012 Düğün koleksiyonu. Pastel renklerden oluşan bu set, dediğim gibi, ne zamandır aklımdaydı. Uygun bir kampanyayla almayı bekliyordum veee Voila!



Diğer ojeyi almaksa hesapta yoktu, ancak kuponu kullanabilmek için (hemen belirteyim; '50 TL ve Üzerine 20 TL indirim' kuponuydu benimkisi) 1 oje daha seçmem gerekiyordu ve şanslı renk sonbahar-kış dönemine uygun olacağını düşündüğüm, koyu mor 'Sexy Divide' oldu! :)


Son dönemlerde blogda ne çok oje postu yaptım diyordum, ne kadar doğru söylemişim! Gördüğünüz üzere, oje postlarının devamı gelecek, kullandıkça sizlerle de paylaşacağım:) Sevgiler.

2 yorum:

  1. sexy divide çok güzel bi renk! hadi sür de görelimm :)

    YanıtlaSil
  2. Moru sen de çok seviyordun di mi? Tamam sürünce sana ithaf edicem canım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar