Bu Blogda Ara

17 Ekim 2012 Çarşamba

NOTD: Essie Who is The Boss?



Trendyol/ Essie  alışverişimin ilk mini ojesi bugünkü konuğumuz. Rengin adı 'Who is The Boss?' Tanımlaması zor bir ton. Mavi-yeşil-gri arasında dans eden bir renk adeta! Çok çok sevdim. Kesinlikle oje çekmecenizde olması gerekir, diye düşünüyorum. Baz oje uygulamaksızın 2 kat sürdüm. Ayrıca yüzük parmağıma da bir dilim 'Fimo' çiçeği yerleştirdim:) Buyurun, fotoğraflara bakalım.




Mesela bu bu fotoğrafı iç ortamda çektim. Burada daha yeşilimsi duruyor.


Burası ise günışığında, daha bir mavimsi.


Bu da iç ortamdaki bir poz; burada da yeşil-gri arasında gidiyor sanki:)


Nasıl, beğendiniz mi? Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar