Bu Blogda Ara

9 Ekim 2012 Salı

NOTD: Essence # 44 Modern Romance


Bu ojeyi Essence markasının Gratis'e gelmesiyle yaptığım ilk alışverişte almıştım. Son dönemde daha opak renklere yönelsem de, French renkleri benim için hala vazgeçilmez. Tırnağı bakımlı gösteren renklere bayılıyorum. Bu da onlardan biri.




Ojeyi, baz oje sürmeden 2 kat uyguladım. İç ortamda böyle görünüyor. Çok doğal bir renk. İçinde minicik ışıltılar var.


Bu da gün ışığındaki hali.


Eğer uygun fiyatlı, doğal duran ve French mainkürlerinizde kullanacağınız bir oje arıyorsanız Modern Romance'a şans verin. Sevgiler:)

1 yorum:

  1. Merhaba :) ben de bu renkleri çok seviyorum fakat kuruma zorluğu yaşıyorum genelde. Bu oje nasıl o yönden? ve sürünce fırça izi bırakıyor mu? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar