Bu Blogda Ara

18 Ekim 2012 Perşembe

Most Loved: The Body Shop Love Etc...



Most Loved, diye bir etiketim var nicedir. İlk kez bir ürünün adıyla bu kadar uyumlu oldu köşenin başlığı;)

The Body Shop parfümlerini bir süredir çok sevmekteyim. Bu minik de uzun süredir aklımdaydı. Geçen haftalarda %50 indirim standında görünce fırsat bu fırsattır diye düşünüp, aldım. İyi ki diyorum. Çünkü neden bu kadar çok sevildiğini anladım.  Bağımlılık yapmıyor belki ama, kendine aşık ediyor ;)

Dönem dönem belli bir parfüme takılıp sürekli onu kullanıyorum. Ekim 2012'nin şanslısı da bu koku. Kullanan var mı aranızda? Sevgiler.




6 yorum:

  1. Benim de favorim !!! Bi arkadaşımın hediye etmesiyle tanıştım ve vazgeçemiyorum ;)))

    YanıtlaSil
  2. That's a great product. Love the packaging.

    YanıtlaSil
  3. That's a great product. Love tha packaging.

    YanıtlaSil
  4. fıstıkımmm çekiliş talihilerinden biri oldunnn face sayfanı görmedin galiba :))
    pellin_35

    YanıtlaSil
  5. kardesimin parfumu, benim icin pek bi hafif geliyor ama o cok seviyor :)
    takibindeyim
    beklerimm
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  6. body shopu cok seviyorum kendimde bir ara orada calismistim :) Prensesin Masalina bloguma beklerim sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.de/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar