Bu Blogda Ara

3 Ekim 2012 Çarşamba

Benefit Automatic Eyeliner Duo Lana Pencil Review



Uzun süredir severek kullandığım asansörlü göz kalemimi artık gönül rahatlığıyla yorumlayabilirim.

Bu kalemi Sephora indirim reyonunda bulmuş ve sepete atmıştım. Benefit'ten denediğim ilk kozmetik ürünü oldu bu kalem. Tüm Benefit ürünleri gibi şık ve eğlenceli bir tasarım ve ambalaja sahip. Şu kırlangıçların sevimliliğine bakın:)






Bendeki 'Lana Call Me Nuty' adlı kahve tonu. Yumuşacık bir yapısı var. Gözümde herhangi bir hassasiyete neden olmadı. Pigmentasyonu başarılı. Genelde krem, açık kahve, pembe far uyguladığımda kullandım. Sadece göz kapağımın üstünde kullandım ve herhangi bir akma- solma söz konusu değil!

 Yumuşak olması nedeniyle maalesef 2-3 kez kırıldı:(  Hatta bu sabah makyaj yaparken de kırıldı:( Çok da sık kullandım, bu nedenle neredeyse yarıya indi ürün. Yakında 'Out Of Stock' postunda görürseniz şaşırmayın:)

Kırılan bir parçayı swatchladım. Renk o nedenle çok yoğun. Fırçayla dağıtıldığında bu kadar koyu durmuyor gözümde.



Arkasındaki dağıtma süngeri de keskin çizgileri yumuşatmada başarılı. Özellikle siyah kalemi dağıtırken bu süngerli tarafı kullanıyorum.

Bu kalem şu ana kadar kullandığım en başarılı kalemlerden biri. Umarım yine Sephora indirimlerinde farklı renklerine rastlarım. Sevgiler:)

1 yorum:

  1. merhabalar:):):)
    küçük bir not :
    butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar