Bu Blogda Ara

15 Ekim 2012 Pazartesi

Aless Aless Sandro;)


p.s. Başlığı Lady Gaga'nın Alejandro şarkısından esinlenerek oluşturdum!  :)

Bir diğer kozmetik alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum.  Alessandro uzun zamandır merak ettiğim bir bakım markasıydı. Ancak Türkiye'deki fiyat politikasının uçukluğu nedeniyle bugüne kadar tercih etmemiştim. Taa ki Almanya'da mini mini parfümerilerde bu minik, sihirli şişelerle 1.50 Euro, 2.80 Euro filan gibi komik rakamlarla tanışıncaya dek...

Evet yanlış duymadınız. İndirimli fiyatlar bu kadar makul. Mini boy olmalarının da etkisi var tabi(gerçi düşündüm de hiç büyük boya rastlamadım bu ojelerde)

Ojelerde renk seçeneği pek fazla yoktu. Sepetler genelde talan edilmekteydi:) Kendimce bana en uygun olduğunu düşündüğüm renkler tercih ettim.



Renkleri daha net görmeniz için ikili şekilde de fotoğrafladım.

Genelde daha çok kışın tercih edeceğim koyu, ağır renkler var. Havalar hala güzelken açık renkleri deneyeceğim.




Kullandıkça fotoğrafları ve yorumları gelecek. Hangi tonları daha çok beğendiniz? Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar