Bu Blogda Ara

18 Eylül 2012 Salı

Zımba Zımba Zımbaaaa!


2012 Sonbahar sezonunda sevdiğim o kadar çok trend var ki! Zımba da onlardan biri... Zımba birkaç sezon önce de ortaya çıkmış, moda camiasına şöyle bir göz kırpmış sonra gitmişti. Ama dönüşü muhteşem oldu! :)

Bunun için random post hazırladım. Bu trendin parçalarını biraraya getirirken ağırlıklı olarak siyah ve koyu renklerde zımba detayının daha sık kullanıldığını gördüm. Bunun sebebi de zımbanın birazcık asi ve mesafeli duruşundan kaynaklanıyor sanırım.

Aşağıdaki kolajda da yakasında zımba detayları olan siyah gömlek, bordo topuklu ayakkabı, mor zımba detaylı bileklik ve arkası zımba detaylı krem renkli ankle bot favorim! Sizler neleri beğendiniz? Bu trendi seviyor musunuz? Sevgiler;)


Zımba Zımba Zımbaaaa!

3 yorum:

  1. Zımbaya bayılıyorum.Evde de zımbalı kolye,t-shirt yaptım ama zımbanın kalitelisini bulmak lazım sonra onca emek ve heves zımbanın paslanmasıyla hüsrana uğruyor:(resimdekilerin heeepsi çok güzel ama en çok ayakkabıları ve gömleği beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. ben de bayılıyorum zımbalara, bordo topuklu ayakkabı bana harika bi ilham verdi! :)

    YanıtlaSil
  3. @Yasemin: Bu sene için benim de aklımda DIY projeleri var şöyle zımbalı zımbalı:) Umarım güzel malzemeler bulup yapabiliriz.

    @Alice: Çok sevindim canım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar