Bu Blogda Ara

7 Eylül 2012 Cuma

Yves Rocher'dan Seçtiklerim




Yurtdışından yaptığım bir başka alışverişle daha karşınızdayım. Yves Rocher'ın anavatanına gidip de hemen her köşe başında rastlanan mağazalarından birine uğramadan dönmek ne mümkün? :)  Ayrıca Yves Rocher'da da ciddi oranda indirim vardı. Teker teker fiyat bilgilerini hatırlamıyorum ama aşağıda gördüğünüz büyük boy Sexy Pulp Maskara 8-9 Euro civarıydı!

Ürünlerin yazılarını, fotoğraflarını hazırlıyorum. Takipte kalın!

Sizler indirim döneminde Yves Rocher'dan neler aldınız? Sevgiler....

3 yorum:

  1. Ben önceki indiriminde yüz için güneş koruyucu krem almıştım. ürünler hakkında yorumlarını bekliyor olacağım;)

    YanıtlaSil
  2. Ojeleri cok minnak, bitmesinler diye kullanamiyorum bile;) Paris'ten depolamistim ben de;) Sexy Pulp'i da almistim, unutmusum, hatirlattin;) Bi de rujlarini cok seviyorum;)

    YanıtlaSil
  3. facebook hesabını kapatttın mı ne yaptın acılmadı ana sayfaya yonlendırdı.
    twitterda da pek goremıyorum
    burdan soruyum o zaman
    memnun musun o rimelden

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar