Bu Blogda Ara

17 Eylül 2012 Pazartesi

The Body Shop Minikleri ve Shea Shower Cream Review


Yurtdışında bulunduğum sırada The Body Shop'ta da bir sürü indirim, kampanya vardı. Ben kendimi tuttum(diğer alışverişlere kıyasla) ve aşağıda gördüğünüz minişlerle yurda döndüm;)




Bu duş kremlerine The Body Shop Türkiye'de rastlayıp rastlamadığımdan emin değilim. İndirim sepetindeydi ve shea yağı içerikli olduğundan(malum benim cildimin kuruma eğilimi çok yüksek) bu türü seçtim.

Normalde elinizle uyguladığınızda pek köpürmüyor. Ancak aşağıda gördüğünüz duş ponponu ile uygularsanız epeyce köpürüyor. Shea yağından dolayı cilde nemlenmiş bir his veriyor. Cildiniz yumuşuyor. İyi ki bu türünü almışım.


Bu minik kutulu set ise duş jeli ve vücut losyonundan oluşuyor. İçinden de duş ponponu çıkıyor. Bu iki miniği henüz kullanmadım, yukarıdaki duş kremim bitince deneyeceğim ikisini de. Duş ponponu ise demin dediğim gibi çok başarılı.


Ve son olarak Lily Cole özel koleksiyonundan çıkan mor renkli eyeliner. Bu rengi indirimdeydi ben de denemek istedim. Bunun da yorumu ilerleyen günlerde gelecek.


Bu tür mini mini ürünleri özellikle seyahat çantamda çok seviyorum. Sizin de favori ufaklıklarınız var mı? Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar