Bu Blogda Ara

19 Eylül 2012 Çarşamba

Outfit Post # 5 Bday Party!


Bu fotoğraflar Fransa'da kuzenimin yanında tatildeyken çekildi. O gün kuzenimin okuldan bir arkadaşının doğum günü partisi vardı. Ben de gittim:) Giderken de bunları giydim:

Tatile çıkarken böyle bir organizasyondan haberim yoktu. Dolayısıyla davete özel kıyafet götürmemiştim. Eteğimi oradaki H&M indiriminden aldım. Bluzu ise önceden H&M'den almıştım. 2 farklı H&M parçasıyla kombin yaptım.

Ortamı da pek bilmediğimden aşırı süsten uzak durdum. Elimden geldiğince sade-şık kombin yaptım. Bakalım beğenecek misiniz? :)




Bluz /Top: H&M
Etek/ Skirt: H&M
Çanta/Bag: Nine West
Babet/ Flats: Nine West
Kolye/Necklace: Coquet


Sevgiler....

2 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar