Bu Blogda Ara

4 Eylül 2012 Salı

Outfit Post #4 Blue Blue Blue! :)


Bu fotoğraflar bir aile ziyaretini gerçekleştirdiğimiz gün apartmanda çekildi;) Ev gezmesi olduğu için rahat kıyafetler tercih ettim. Aslında bu havalarda akşamları hırka da almak lazım. Ama nasılsa evde olacağımızdan o gün almamıştım. Alsaydım herhalde siyah, ince bir hırka tercih ederdim:)

Bu kıyafetin 'star' parçası mavi, şalvar kesim pantolon. Evet, yanlış duymadınız; fotoğraflarda etek gibi gözüken mavi kıyafet aslında rahaaaat bir pantolon! :) Bu nedenle tişörtümü de çanta ve aksesuarlarımı da sade seçmeye gayret ettim.





 
Tişört/Tee: Mango
Pantolon/ Pants: Batik
Çanta/Bag:H&M
Ayakkabı/Shoes: Nine West
Yüzük/Ring: DIY
Bileklik/ Bracelet: Local Shop
Oje/ Nail Polish: Sephora Jacuzzi Bubbles

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar