Bu Blogda Ara

16 Eylül 2012 Pazar

Out Of Stock # 4


3-4 gündür Ankara dışında ve bilgisayarımdan uzaktaydım. Bir süredir bitenler yazısı da yazmamıştım. Birikenleri tek tek fotoğrafladım ve sıra yorumlamaya geldi. Kendime not: Bundan sonra her ayın sonunda bu etiketli postları yapmaya çalışacağım:)

1. Bioderma Sensibio H2O: Onu arttık hepiniz biliyorsunuz, diye düşünüyorum. Bir de benden okumak isterseniz mini açıklamam burada! Bitmeine çok da üzülmedim, çünkü yedeği var:)

 
2. Estee Lauder Pure Color Long Lasting Lipstick 124 Pot Pourri: Bu ruj ne zamandır bitirilmeyi bekliyordu. Son damlasına kadar kullandım Yves Rocher ruj fırçamı kullanarak. Harika bir renk, hatta atmadan önce kalanıyla swatch yapmadığıma pişman oldum. Bendeki duruşu kiremit rengiydi. Kırmızısından çok kahvesi ağır basan bir renk. Bitmesine üzüldüm:(  



3. Dead Sea Spa Magik: Kışın çok kurudu cildim. baktım olacak gibi değil, dermatoloğa gittim ve onun önerisiyle bu nemlendiriciyi kullanmaya başladım. 75 ml'lik çok bereketli bir ürün, sık sık kullandığım halde yaklaşık 8 ayda bitirdim. Bu sene de aynı sorunu yaşarsam bu nemlendiriciden alacağım.
 
4. J'adore EDP: İşte bitmesine en çok üzüldüğüm ürün:( En sevdiğim parfümler listesinde ilk 3'te bu parfüm. Artık yurtdışına giden bir arkadaştan rica edeceğim bir sonraki şişe için.


5. Claire's French Manicure Oje: Bu ojenin yarısından fazlasını kullandım sonra kıvamı değişti ve atmak zorunda kaldım.


6. Sephora Oje Temizleyici: Sürekli oje değiştirirsen şişe şişe aseton bitirirsin tabi:) Bu benim bitirdiğim 2. Sephora Oje Temizleyicisi. Yenisini alacağım, yine.

7. Solix Lens Solüsyonu: Seyahat boyu bu solüsyon hep çantamdaydı. Lenslerimi satın aldığım göz kliniği hediye olarak vermişti. Çanta boyu için ideal. Ama benim favori solüsyonum Bausch& Lomb olduğundan onun dışındaki hiçbir solüsyon benim için vazgeçilmez değil! :)

 
Sizler neler bitirdiniz son zamanlarda? Hangilerine üzüldünüz? Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar