Bu Blogda Ara

8 Eylül 2012 Cumartesi

Oje & Tişörtün İşlemesi Nasıl Birbirine Uyar? :)



Chanel Peridot ojenin yerli dupe versiyonu olan Golden Rose 335'ten sizlere bahsetmiştim. Renk geçişlerindeki asillik müthiş. Altın rengi, haki hatta kızılımsı renkler alan bu oje sonbahar için de oldukça ideal. Bulursanız alın! 

Geçenlerde oje çekmecemde gözüme çarpan bu ojeyi sürdüm. Sonra da tesadüfen aşağıdaki tişörtü giydim. Tişörtün işlemesiyle ojenin uyumu çok hoşuma gitti, alelacele resim çektim sizlerle paylaşmak için;)



Siz nasıl buldunuz? Mutlu haftasonları diliyorum:)

3 yorum:

  1. Kesinlikle çok uyumlu olmuş :) Sana da mutlu hafta sonları canım :)

    YanıtlaSil
  2. harika olmus :)

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
  3. Bayildim! Turkiye'ye gidince almali!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar