Bu Blogda Ara

20 Eylül 2012 Perşembe

Lila Kutu # Eylül


Yepyeni bir Lila Kutu daha burada! Bu ay konsept mevsime uygun. Kutuyu açar açmaz beni karşılayan bu kartpostal çok hoşuma gitti yine.




Kutunun genel görünümü bu şekilde. 


Bu iki ürün kutudan çıkan tam boy ürünler. Biri Aviva adlı daha önceden hiç kullanmadığım bir markanın lip balmı. Diğeri ise çok uzun yıllar önce ojelerini kullandığım Gabrini markasına ait top allık.


Bu ikisi de mini boy ürünler. Soldaki leke açıcı/ leke giderici bir ürünmüş. Sağdaki ise benim tam boyunu kullanmakta olduğum Bioderma Sebium Pore Refiner.


Bu üçlü de tek kullanımlık duş jeli be güzellik maskesi.


Vee son sürpriz Hypoxi'den 2 seanslık hediye çeki. 


Bu ayki kutu da böyleydi. Hangi ürünlerimiz ortak? Sevgiler.

3 yorum:

  1. Leke açıcı ürünü merak ettim, denersen bloga yaz canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Tamam canım ben de merak ediyorum, yazarım deneyince:)

    YanıtlaSil
  3. Bi duş jelimiz farklı bana 3 ayrı ürün geldi onun yerine..
    bi duş jeli-2 vucüt losyonu (çikola-vanilya-çilek )olarak..
    onun haricindeki ürünler aynı
    bu bnm 2. lila kutum oldu ve çok memnun kaldım ikisinden de..
    Umarım böle devam eder
    :)
    iyi hafta sonları diliyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar