Bu Blogda Ara

3 Eylül 2012 Pazartesi

H&M Picks For Autumn!


Merhabalar herkese,

İstanbul'a  bir düğüne katılmak üzere gitmiştim, dün döndüm. O nedenle buralar boş kaldı:) Ama hafta sonunu da içine alan İstanbul maceramı alışverişsiz tamamlamak olmazdı tabii. İlkiyle karşınızdayım.

Sapphire Avm'ye H&M için uğradım desem yeridir. Pek fazla vaktim yoktu, hızlıca gezdim. Bu hıza rağmen, H&M'den boş çıkmamak mümkün mü? ;)

Neon rengi pantolon ve ne zamandır istediğim satchel model çanta benim oldu.



Yurtdışından aynı modelin mint rengini almıştım. Bu sefer pembe neonu yakaladım ve affetmedim:) Sonbaharın kasvetini böyle canlı renklerle dağıtabilmeyi umuyorum!

 
Çantaya gelince, H&M sanırım bahar aylarında bu modelin beyazını çıkarmıştı. Ben o beyaz satchel'ı kaçırdığıma üzülürken siyahını gördüm ve neden olmasın dedim.
 
Sonbahar 2012 sezonunda öne çıkan trendlerden biri de benim de çok sevdiğim kolejli stili. Bu tarz çantaları kolejli stiline çok yakıştırıyorum. Eğer siz de bu stili seviyorsanız bu çantayı da sonbahar alışveriş listenize ekleyin:)
 

 
Sizler son zamanlarda H&M'den neler aldınız? Sevgiler.

4 yorum:

  1. canım aldıklarını güle güle kullan, bene geçen haftasonu gittim ve neredeyse sadece aksesuar aldım. Hatta postunu da yapmıştım;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/08/h-aksesuar-alsverisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım senin yazını görmemiştim. Baktım. Kolyen çok hoş sen de iyi günlerde kullan;)

      Sil
  2. çanta harika! güle güle kullan tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Daha güzeldi beyazı ama aartık bununla idare edicez;)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar