Bu Blogda Ara

6 Eylül 2012 Perşembe

Gratis'ten Aldığım Pastel Ojeler


(Bu sabah gene ülke olarak son derece hazin ve karanlık bir güne uyandık. Ne yazık ki... Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet, ailelerine de sabırlar diliyorum. Yayın yapmayacaktım, ancak blogosferde dolanırken arkadaşların yazdıkları ile kafamdaki, içimdeki sıkıntıların dağıldığını gördüm. Taslaklardaki bir postu okumanız için gönderiyorum. Sevgiler...)


Pastelin ojelerine bayılıyorum! Gratis'e bir uğradığımda dayanamayıp bu üçlüyü satın aldım. Pastel renkler tırnaklarda da bir başka güzel duruyor:) Üstelik sonbaharın öne çıkan 'ten rengi' tırnaklar trendine uygun bir renk de aldım!

Kullandıkça yazılarını yayınlayacağım. Sizin favori Pastel renkleriniz&numaralarınız neler?

Sevgiler.



2 yorum:

  1. Ayyy 85 numaraya bayıldım .)) Gule gule kullan canımm .)

    YanıtlaSil
  2. 73 ile 82 numaraya bayılıyorum ben :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar