Bu Blogda Ara

10 Eylül 2012 Pazartesi

Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief Review


Sizlere sonbaharda cilt bakımı yazımda bahsettiğim nemlendiriciyi bir süredir gece-gündüz olmak üzere günde 2 kez kullanıyorum. Artık yorumlama vakti geldi!

Üründen biraz bahsetmek gerekirse; ciltteki kuruluğu, kurumayı rahatlatmayı vadeden bir nemlendirci. Benim karma-kuru cildime bu havalarda uydu. Nemlendirmesi tam kararında.


Clinique ürünlerini daha önceden kullananlar bilirler. Clinique cilt bakım setlerini 1,2,3,4 ile numaralandırıyor. Görüldüğü gibi bu nemlendirici de tüm cilt tipleriyle uyumlu.


Alttaki iki resim de merak edenler için ürünün içeriği. Dikkatli incelerseniz, ürünün paraben içermediğini görebilirsiniz. Ki, bu da bu ürünün bir diğer artısı.



Kutunun içinden böyle bir broşür çıkıyor ve ürün hakkında bilgi veriyor.





Kremin somon renkli olmasını da çok sevdiğimi söylemek isterim! Normalde alışmışız kremlerin tek renkte olmasına:) Ama bu renk şahane. Ürün tüm Clinique ürünleri gibi parfüm içermiyor. Ancak çok hafif bir kokusu var ve beni rahatsız etmedi, aksine hoşuma bile gitti:)


Tüm bunların sonunda diyebilirim ki bahar aylarında cildim için ideal bir nemlendirici keşfettim! Sizin son dönemde cildinize iyi gelen keşifleriniz var mı? Sevgiler:)


2 yorum:

  1. Bu nemlendiriciyi ben de merak ediyorum, sonbahar kış için güzel olabilir aslında :)

    YanıtlaSil
  2. hilalcim bende clinique'nin bu nemlendiricisini almayı düşünüyorum, sonradan olumsuz bir yönünü görürsen banada söyler misin?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar