Bu Blogda Ara

21 Eylül 2012 Cuma

Clinique Chubby Stick # 04 Mega Melon Review


Bu ürünü yorumlama vakti geldi, çattı! İstiklal Caddesindeki Clinique butiğinden aldığım seti paylaşmış,  Chubby Stick olarak 04 numaralı Mega Melon'u seçtiğimi belirtmiştim.

Kutusunun üzerinde 'Moisturizing Lip Colour Balm' olarak tanımlanmış. Bana sorarsanız, bu tanımlamanın yani 'Nemlendirici, renkli balm olma' özelliğinin hakkını sonuna kadar veriyor. Normalde dudaklarım yaz-kış çok kurudur. O yüzden dudak makyajı yapmadan önce mutlaka ama mutlaka lip balm ( tercihen Burt's Bees lip balm ) kullanırım. Ancak Chubby Stick'i ilk kullandığımda mini bir deney yapmak istedim ve lip balm uygulamadım:) Çünkü, genel olarak nemlendirme vaadi olan rujlara pek güvenmem! Ama Chubby Stick sözünü tutuyor. Kupkuru dudaklarıma uyguladığım ürün, dudaklarımı hafifçe renklendirdi, bolca da nemlendirdi. Bu ürün, makyaj dolabımdaki tüm ruj ve türevleri arasında, lip balm kullanmadan direkt kullandığım tek ürün!







Alerji testinden geçmiş, parfümsüz bir ürün. Dudağa sürünce hafif renk veriyor. İsterseniz birkaç kat daha geçerek rengi koyulaştırabilirsiniz.  Ucu boya kalemi gibi sivri olduğundan dudak kalemi olarak da alternatif biçimde kullanılabilir. Doğal bir renk, iyi ki bunu seçmişim. 

 Özetle, Chubby Stick'i çok sevdim. İleride farklı renklerine de şans verebilirim. Bu arada nette göz farı formunda Chubby Stickler de görmüştüm. Umarım Türkiye'ye de kısa sürede gelir. Yapısı bu rujlar kadar başarılıysa denememek hata olur:) 

Sevgiler.

3 yorum:

  1. Love the Chubby Sticks. Mega Melon looks great. Ideal for an everyday use.

    XOXO

    YanıtlaSil
  2. bende çok severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar