Bu Blogda Ara

4 Eylül 2012 Salı

Cildimize Sonbahar Bakımı& Clinique Setim


Eylül ayıyla birlikte yeni bir mevsime adım attık, bu da bazı önlemleri beraberinde getiriyor. Cildimizin mevsim geçişlerinden etkilendiği aşikar. Bu nedenle cildimizin dönemsel ihtiyacına yönelik ürünler kullanmak önem arz ediyor.

Dermatolog tavsiyesiyle kullandığım nemlendiricimden gayet memnunum. Ancak o ürün yoğun nemlendirme sağladığından Kasım ayı ve kış mevsiminin soğuğuna daha uygun. Sonbaharda güneş henüz etkisini yitirmemişken daha ince yapılı, hafif nemlendiricilere yönelmem cildime daha çok yarar sağlıyor.

Bu nedenle ve hazır nemlendiricim de bitmişken Clinique'in ne zamandır merak ettiğim Moisture Surge Extended Thirst Relief'ini denemeye karar verdim.

İstiklal caddesi Clinique butiğinde uzmanların da önerisiyle bu ürünü seçtik. Ürünü yeni kullanmaya başladım, detaylı yorumumu bir süre kullanım sonucu yazacağım. Mağazada bu nemlendiricinin bulunduğu 2 farklı set vardı. Ben Chubby Stick'leri de denemek istediğimden bu seti tercih ettim. (Merak edenlere; diğer set göz kremi, nemlendirici yüz spreyi ve mini lip balmdan oluşuyordu.)



 
Yukarıda bahsettiğim gibi nemlendiriciyi kullanmaya başladım, Chubby Stick'i de bugün yarın kullanmaya başlar ve sonrasında yorumlarım. Rimele gelince, onu bir süre açmayacağım, elimdekiler bitince kullanacağım.
 
Bu nemlendiriciyi kullanan var mı? Ya da şöyle sorayım: Siz cildinizi sonbahara nasıl hazırladınız? Sevgiler;)

3 yorum:

  1. Şuan cildime vaseline nemlendiricisini kullanıyorum yaz ve sohbahar ıcın yaglı cildime en iyi gelen bu .)

    YanıtlaSil
  2. Vaseline nemlendiricisini hiç denemedim. Ama yıllardır topuk kremi olarak kullandığımız vazelinin nemlendiricisi de eminim çok başarılıdır:)

    YanıtlaSil
  3. erkekler içinde post istiyoruz..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar