Bu Blogda Ara

5 Eylül 2012 Çarşamba

Accessorize'dan Saatli Kolyeler


İstanbul alışverişlerine Accessorize ile devam ediyoruz:) Aşağıdaki iki kolyeden soldaki yeni sezon, sağdaki ise indirim reyonundan.



İkisi de saat detaylı. Umarım zamanı daha verimli kullanmama vesile olur! :)


Yakından bakılınca mini minicik, guguklu saati andırıyor. Çok sevdim:)



Bu kolye ise mağazaya giriş amacımdı:) İngiltere'ye dair hemen her şey ilgimi çeker. Big Ben detaylı bu güzel kolye de böylelikle benim oldu.

 
Beğendiniz mi? Sevgiler.

2 yorum:

  1. beğenmek ne kelime bayıldım bayıldım güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  2. pek şekerler accessorize'a uğramak lazım yakın zamanda :)

    bloğunu yeni gördüm çok güzelmiş..ben de seni beklerim en kısa zamanda :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar