Bu Blogda Ara

1 Temmuz 2012 Pazar

Gratis'ten İlk Essence Alışverişi:)


Merhabalar hepinize,

Biliyorsunuz Essence markasının renkli kozmetik ürünlerine artık Gratis sayesinde kavuşabiliyoruz. Ben de 2 hafta önce Gratis'ten aşağıda gördüklerinizi makyaj dlabıma ekledim;)








Ürünleri denedikçe yorumlayacağım. Ayrıca ojeleri de denedikçe paylaşacağım:)

ÖNEMLİ NOT:  Bloguma yine bir süre ara vermiştim; çünkü çeşitli sebeplerden ötürü bu işi bırakmayı düşündüm ciddi ciddi. Hala kesin kararımı oluşturmamış olmakla birlikte bir süre daha elimden geldiğince yazacağımı düşünüyorum. Sevgiler!

9 yorum:

  1. güle güle kullan :) çekilişime katılmayanları beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de:) Standı da muhteşem!

      Sil
  3. essence iyi ki gelmiş :)
    neler oldu canım neden bırakmayı düşünüyorsun? konuşalım bu konuyu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet çok iyi oldu;) Teşekkür ederim sorduğun için canım. Aslında tek bir sebebi yok. Canım yazmak istemedi, blogla ilgili kafamdaki değişiklikleri gerçekleştiremedim vs. Şimdilik kapatmayacağım, içimden geldikçe yazacağım. Belki konseptte ufak değişiklikler yaparım. Bakalım zaman neler gösterir.

      Sil
  4. hepsini güle güle kullan canıııımm :)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hayatım:) Beyaz ojeyi(water lily) sende gördüğümde çok beğenmiştim ben de aldımm;)

      Sil
  5. yaa blog yazmayı bırakmayın lütfeenn hele böyle şekermi şeker makyaj ürünlerini paylaşmayı ertelemeyin

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar