Bu Blogda Ara

3 Mart 2012 Cumartesi

Stradivarus Denim Shirts

Scroll down for English! ;)

Merhabalar sevgili okuyucularım,

Yine karlı bir günden bildiriyorum;) Postumuzun konusu ise ilkbahar-yaz sezonuyla alakalı. Geçen günkü Ankamall seferinde Stradivarus'ta da bir sürü harika kıyafet, aksesuar, ayakkabı, çanta vb beğendim. Yakında birer birer wishlistler oluşturacağım bu postta ise Stradivarus'un kot gömleklerini ele alacağım.

Sizi bilmem ama ben kot gömlekte alabildiğine açık renkli ve sade olanları seviyorum. Bu görsellerin içinde ise dantel omuz detaylı, baskılı modeller de var. Benim bu görsellerden favorilerim birinci ve ikincidekiler. Birini almak lazım;) Sizin renk ve model favoriniz hangisi? Sevgiler.

Hello my dear followers,

Here I post denim shirts that I found at Stradivarus. I actually liked the first 2 shirts. Because I prefer light blue, plain denim shirts, in general. So what do you think and which one(s) did you like? Loves:)





9 yorum:

  1. ankara sartları el verse de
    gidip baksam magazalara
    kot gomlek arayısı ıcındeyım
    kendıme kızgınım aslında
    outletde 25 tlye ınen kot gomlegı almadıgım ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma havalar yüzünden eve tıkıldık. Ben geçen gün kar azalınca attım kendimi Ankamall'e. İndirimde hiç rastlamadım kot gömleğe. Nerede vardı o fiyata? Bak şimdi ben de üzüldüm.

      Sil
  2. I think that I like #1 (simplistic style - my fave) and #5 (added lace is fun). Simplicity is sometimes nice so you can layer, layer, layer with this! Just classic. =) xoxo A-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes #1 is definetely one of my favourite. It's really classic. Thank you for your comment;) xoxo.

      Sil
  3. Merhaba :)
    When i visited Istanbul in December 11/January 12 I saw a beautiful Denim Shirt at Mavi. Check that out! But with your posts, I would go for number 1 or 3! I like these the best! :) Görüsürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hallo Drama Queen;)
      Yes the denim shirt you are talking about is very popular. But unfourtunately it is out of stock. Hopefully Mavi would launch new denim shirt models for ss 2012 season! I can share the new collection of Mavi as well. Görüşürüz;)

      Sil
  4. Kot gomleklere askim henuz bitmis degil! Her turlusunu seviyorum. Bu aralar istedigim biraz daha tok yapida, acik renkli olanlari. Dantel olmasa da olur, ben eklerim, hihi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Sevilmeyecek gibi değiller zaten;) Bence de sen sadece bir model tercih edip bir güzel süslersin onu DIY queen seni:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar