Bu Blogda Ara

7 Mart 2012 Çarşamba

Miu Miu Crystal Sandals!


Both in Turkish& English!

Biliyorum pek çoğunuz bu sandaletleri gördü, bloglardan yazılarını okudu hatta. Ama bir de ben yazmak istedim. Çünkü sebebim var;)

Her şey Twitter'da Alışveriş Cini'nin bu sandaletin resmini paylaşmasıyla başladı. Ben resmi gördüm, sandalete bayıldım ve Cin'e dedim ki "Çok güzel ya. Bunun doresi de çok şık olur özellikle de bronz tende;)" Sevgili Cin de fikrimi beğenmiş olmalı; "Bence deeee" dedi;) Sonra internette araştırdım ve 2. resimde gördüğünüz versiyonla karşılaştım. Açıkçası ben bu şekilde düşünmemiştim. Benim için hayal kırıklığı ikinci resimdeki. Dore derken sadece derisinin rengini değil, taşlarını da ışıl ışıl hayal etmiştim. Mesela bronz- kahve tonlu deri üzerine dore taşlar olsaydı ne şahane olurduuu!:) Yani ikinci resimdeki sandaletin deri ve taş uyumu bence olmamış. O yüzden bizimla değil ikinci model;)

Şaka bir yana, düşündüğüm gibi olsaydı daha şık ve zarif olabilirdi. Tamam lame ile doreyi karıştırmak da yükselen bir trend, ki hiçbir itirazım yok. Sadece uyumsuz buldum şekil 2A'dakini;) Tasarımına, işlemesine ve tabi ki ilk modeldeki mevcut haline bayıldığımı belirtmeme gerek yok herhalde!

Sizin görüşleriniz neler? Sevgiler:)

p.s. Twitterda beni buradan takibe alabilirsiniz.

Probably most of you have seen the new Miu Miu Crystal Sandals. I want to talk about them too. When I saw the first picture I fell in love with it. But I also wished that the same model could be produced with gold&bronze tones. Then I saw the second picture while I was surfing at Google Images.  But unfourtunately I didn't like that version. For me, its colors are not so good. But the first one is awesome! Its design, stones, details etc. Fantastic!

What do you think? Loves;)



1 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar