Bu Blogda Ara

5 Mart 2012 Pazartesi

İndirim Günlükleri& Sale Diaries No. 8: Nine West!


Both in Turkish& English!:)

Merhabalar dostlarım, iyi haftalar hepinize. Ne zamandır indirim günlüğü serisine ara vermiştim. Bu nedenle geçen haftaki Ankamall seferinde aldığım Nine West çantayı sizlerle paylaşıyorum.

Hello my followers, I wish you all a happy week. Today I will share the bag that I bought in the last days of Nine West sale.


Ta- ta- ta- taaaam:) İşte bu kahverengi çanta sonunda benim oldu. Aslında daha açık bir rengine göz koymuştum ama malum artık indirimlerin son demleri. Her renk, numara, beden kalmıyor haliyle. Kahverengi de çok kullandığım, kombinlemeyi sevdiğim bir renk olduğundan bunu seçtim.(bir de siyah üzerine lame metallisi vardı.)

And here is my bag! I wanted to buy a different color, but it was out of stock. So I chose that one. I like wearing brown;)

Üzerindeki metaller, resimlerde pek anlaşılmasa da, dore.



And price tag.


Sevgiler.

Loves.

4 yorum:

  1. güle güle kullan canım çok kullanışlı bi model ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım daha iyileri senin olsun;)

      Sil
  2. çok güzelmiş güle güle kullan tatlım :)

    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan tatlım çok beğendim....sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar