Bu Blogda Ara

15 Mart 2012 Perşembe

Golden Lady'lerim


Merhabalar,

Bu yazıda sizlere JNW'den sipariş ettiğim Golden Lady ojemi ve göz kalemimi tanıtacağım.


 Göz kalemim koyu yeşil renkte. Aşağıda swatch yaptım ama asıl rengi bir türlü yansıtamadım. Makine ayarını 10 kez filan değiştirdim sanırım;) Ojem ise French için ideal bir pembe. 


Her iki ürünün üzerinde de üretim ve son kullanma tarihleri yazıyor. Ayrıca ojenin Toluene içermemesi sevindirici. 





Swatchlarda ancak bu kadar yansıtabildim kalemin rengini malesef:/



Bu da ojenin tek kattaki duruşu.İnce yapılı bir oje olduğundan biraz daha opaklaşması için 2. ve hatta 3. katlar uygulanabilir. Zaten French için kullanacağımdan illa ki 2 veya daha fazla kat sürerim.


Sizler Golden Lady'den ürünler denediniz mi? Sevgiler.

1 yorum:

  1. bende nar çiçeği renginde ojesini denemiştim, 1-2 kat baya açık duruyordu ama yinede memnundum =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar