Bu Blogda Ara

12 Mart 2012 Pazartesi

Essie Luxeffects Pure Pearlfection


Merhabalar herkese,

Bir süredir yoktum buralarda. Diğer blogger arkadaşlarımın birbirinden güzel postlarını takip etsem de kendim post yapamadım. Keyifsizim bir süredir. Hem yoğun geçiyor günler, hem de şaşırmış havalardan ötürü hastaydım birkaç gündür. Neyse ki şimdi daha iyiyim.

Vakt-i zamanında Essie Türkiye'nin Facebookta yaptığı bir yarışmayı kazanmış ve Yılbaşı serisi olarak piyasaya sürülen Luxeffects oje kazanmıştım! Bir Essie-sever olarak ne kadar sevindiğimi tahmin edebilirsiniz tabi;) İşte bu güzel hediye tesadüfe bakın ki 8 Mart günü bana ulaştı:)





Bana Pure Pearlfection adlı renk geldi. Açıkçası ben aşırı simli, böyle kat kat pullu ojeler sevsem de kullanamayan biriyim. O nedenle bu renk hem sim ve ışıltılarının mikro olması hem de ince yapısıyla tam sevdiğim gibi. Üstelik ojeyi çıkarırken de çok uğraştırmıyor.


Bu ojeyle güzel bir kolaj da yaptım. O da gelecek yakında. Essie Türkiye sitesinde bu ojelerden kaldıysa(çünkü anında tükeniyorlar kendileri;)) şans verin derim ben. Ayrıca bu tür yarışmaların devam etmesini umarak Essie Türkiye'ye teşekkürlerimi sunuyorum. Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar