Bu Blogda Ara

13 Şubat 2012 Pazartesi

Valentine's Day Outfit

 
Scroll down for English;)

Sevgili okuyucularım,


14 Şubat'tan ve 14 Şubat dolayısıyla her yerde gözümüze çarpan pembe kalpler, rengarenk şekerler, başta kırmızı gül olmak üzere bilimum çiçek vb hakkında ne düşünüyorsunuz bilmiyorum. Öznel görüşüme hiiiç değinmeden hazırladığım kombini beğeninize sunuyor ve huzurlarınızdan ayrılıyorum:) 'Bu kombinle nereye gidilebilir?' ('Bugün Ne Giysem'in sevgili jürilerinin kulakları çınlasın;)) Mesela, 14 Şubat'ta şık bir restorana gidilebilir;) Renk olarak 'yeni siyah' sayılan gece mavisini elbise seçiminde kullandım. Ha bu arada, o koskocaman, gösterişli yüzük var ya, işte o da yemek sırasında hediye edilmiştir filan diye hayal ettim;) Güzel fikir ama di mi? Sevgiler hepinize! :)

My dear followers,


I don't know what are your opinions about Valentine's Day. I won't tell my opinion;) I just want to share the 'look' that I created for that day. With this outfit you can celebrate Valentine's Day in a posh restaurant, I think. I also thought that the ring that I used to create that look might be gifted to the lady as a Valentine's Day gift! ;) Hope you all have a great day! Loves;)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar