Bu Blogda Ara

3 Şubat 2012 Cuma

Neon Vol 1

Scroll down for English:)
Merhabalar sevgili okuyucularım,
Yeni kombinimi sizlere sunuyorum bu postta. 2012 ilkbahar- yaz koleksiyonlarını yavaş yavaş görmeye başladığımız şu günlerde patlayan trendlerden birinin de neon olduğu göze çarpıyor. Bu nedenle ben de şu karlı, kasvetli, soğuk ve hatta gri günleri aydınlatacak bir renk seçip ona göre kombin oluşturmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Hem belki de sizlere haftasonu planlarınız için kombin adına ilham verir. Hepinizin iyi bir hafta sonu geçirmesini diliyorum. Sevgiler;)
Hello my dear followers,
I wanted to create a look that is related with 'neon' trend. Neon pieces are getting much more popular. 2012 spring-summer collections are covered with so many neon pieces. And so, I am sharing the look that I did. I hope it inspires you, too! :) Hope you all have a great weekend;) Kisses& hugs.

8 yorum:

  1. wonderful look. i love the acne jumper :)
    i'm also so in love with neon.
    kisses to you and please visit me soon.
    maren anita

    www.fashion-meets-art.com

    YanıtlaSil
  2. @ Mery: Thank you for your comment!

    @ Fashion meets art: Oh thanks honey. I am happy to hear that. I will visit you soon! ;)

    @ Coco: Yes me too:)

    YanıtlaSil
  3. i love neon too! i like the look you've put together. follow each other? xx sylvie

    YanıtlaSil
  4. @ The Golden Rose: Thank you and I added you as a friend:)

    YanıtlaSil
  5. That jumper is so beautiful and I love the bag!

    xx Ivana

    Stop by sometimes :)
    Macarons and Pearls

    YanıtlaSil
  6. mint yeşili kazak işte bu diyorum ben... parçalar tam benlik :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar