Bu Blogda Ara

14 Şubat 2012 Salı

Love, Oh, Love!

 
Scroll down for English:)
 
Merhabalar sevgili okuyucularım,
 
14 Şubat gününde rastgele seçtiğim parçaları sizlerle paylaşmak istiyorum. Kombin postu yapmadım burada.  14 Şubat'ın ruhunu yansıttığını düşündüğüm parçalar seçtim ve onları rastgele biraraya getirdim. Umarım hepiniz çoook güzel ve sevgi dolu günler geçirirsiniz. Sevgilerimle;)
 
My dear readers,
 
I wanted to gather pieces that remind me Valentine's Day. So I used pinks, purples, reds. I didn't create a look. I just gathered random pieces. I hope you all have love filled days! Loves;)

2 yorum:

  1. really nice things. i love all the heels- amazing! the flower-ones are my fav. :)
    kisses to you - wish you a wonderful day.
    if you have a second, pls visit me <3
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    YanıtlaSil
  2. Thank you! While gathering the shoes I felt like flower oned is my fav too:) Kisses& hugs to you.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar