Bu Blogda Ara

11 Şubat 2012 Cumartesi

Love Love Love Neon! ;)


Scroll down for English! :)

2012 ilkbahar- yaz trendlerinde patlayacak akımlardan birinin de hiç kuşkusuz neon parçalar olduğu aşikar;) Renkleri bu denli seven biri olarak ben de neona dair herşeyin şimdiden meraklısıyım. Kombin postlarımdan da anlaşılıyor zaten;) Bu seferki posta tam olarak kombin denemez aslında. Bulup beğendiğim neon parçaları rastgele biraraya getirip bir nevi kolaj oluşturdum. Sizlerin de beğeneceğini ve hatta size kimi parçaların ilham vermesini umuyorum. Mutlu haftasonu diliyorum hepinize;) Görüşmek üzere, sevgiler.

Hello my dear followers,

In this post I randomly gather the neon pieces. You know, 2012 spring-summer collections are full of neon pieces. And it seems I will bea big fan of neons this year;) I will keep posting more neon looks for you. Hope you like it. Happy weekend! ;)

Love Love Love Neon! ;)

2 yorum:

  1. I want that socks and bag... No I want everything! :D ( Nice blog design )

    YanıtlaSil
  2. I´m so in love with these beautiful and bold colors! Love all your picks!

    xx Ivana

    Stop by sometimes :)
    Macarons and Pearls

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar