Bu Blogda Ara

19 Şubat 2012 Pazar

İndirim Günlükleri& Sale Diaries Vol 7 Koton

Both in Turkish& English!

Ne zamandır indirim günlüklerimi ihmal ettiğimi fark ettim. Bilgisayarımda önceden çektiğim blog fotoğraflarını karıştırırken bu postun konusunu oluşturan cicilerden bahsetmenin zamanıdır dedim;)

This is another sale diary post. This time I will talk about a Turkish brand: KOTON.

Birinci konuğumuz bu sevimli babetler. Rengi ilerleyen fotoğraflarda daha net. Hardal rengi bir babet. Püskül detayı da çok hoşuma gitti. Üstelik 25 TL gibi uygun bir fiyata benim oldular! :) Orijinal fiyatı 60 TL imiş.

Those lovely flats are now mine;) Its color is much more better at the other photos. And I paid something like 10 Euros for these shoes! Amazing, isn't it?





İkinci ganimetim de bu mavi gömlek. Onun resmini çekemediğimden internetten buldum:) Eminim çoğunuz biliyorsunuzdur bu gömleği. Ben toplamda 2 parça aldım bu sene Koton'dan. Sizler neler aldınız bakalım? Mutlu pazarlar hepinize! ;)

And the second one is this beautiful blue shirt. The photos that I put are chosen from the Internet. I hope you all like it. Happy sunday! ;)


8 yorum:

  1. Love those shoes!!! So cute! xoxo A

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks sweetheart! Kisses&hugs:)

      Sil
  2. güle güle giy canım gömlek çok hoş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol. Daha iyileri senin olsun;)

      Sil
  3. papilerin hayırlı olsun cnm güle güle giy :)

    http://2chenindunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Love the shoes! I need a pair like that for work

    Xo

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar