Bu Blogda Ara

7 Ocak 2012 Cumartesi

My First Outfit Post!

This post is both in Turkish& English! ;)

Bu benim ilk kıyafet postum! Bu yüzden heyecanlıyım ve hatta çekimlerimde acemilik olduğunun bilincindeyim:) Ama ileride iyileşeceğini de biliyorum.

Bu arada yüzüm ve dolayısıyla kim olduğum hala gizli. Bu da benim tercihim. En azından şimdilik.

This is my first outfit post and I am really excited. I know that my photo shoots are not very good. But I will improve it, as the time goes by.

 I am not showing my face in the photos. Well, this is my personal choice. At least, for now the outfit posts would not show me as a whole.

Stilime ilk bakış:) & First glance to my style:)



Deniz kabuklu ve incili kolyem & My necklace with sea shell and little pearl elements!


Üstteki resimlerde pantolonumun deseni pek belli değil. O yüzden yakın çekimden görün gerçeği;)&
Photos above doesn't show the patterns of my pants. So here it is:


Çantam& My bag


Yüzüğümü yeni aldım Markafoniden. En kısa zamanda bunun da yazısını hazırlayacağım. &

My new ring. I just bought it- and will post about it, soon.


Mutlu son! ;)
&
The end! ;)


Ne giydim& What I wore?

Pantolon&Pants: Stradivarus (eski&old)
Kazak& Knitwear: Mango (eski&old)
Hırka& Cardigan: Oxxo (eski&old)
Kolye& Necklace: Opia/ Primark (spring 2011, from London; as a gift!)
Yüzük& Ring: Nayad Bal (yepyeni&new)
Çanta& Bag: Nine West (eski&old)
Botlar& Boots: Elena/ Flo (eski&old)

6 yorum:

  1. ya ama ben o yüzüğe bayıldım ama yaa.)güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. @Gülümse: Ben de bayıldım;) Denk gelirsen Markafonide filan Nayad Bal butiğinde satılıyor.
    @Coco: Thank you!

    YanıtlaSil
  3. Love your beautiful ring and necklace! They look fab :)

    xx Ivana

    Stop by sometimes :)
    Macarons and Pearls

    YanıtlaSil
  4. @ Ivana: Thank you dear:) Fab comment.
    I like your blog a lot! Hugs:)

    YanıtlaSil
  5. yüzük çok güzel :)

    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar