Bu Blogda Ara

6 Ocak 2012 Cuma

My Belt:)

Both in Turkish& English! :)

Yells'ten aldıklarım; blogumun istatistiklerine göre en çok okunan yazılar arasında. Madem benim sevgili izleyicilerim seviyor ben de gecikmiş bir Yells postuyla karşınızdayım:)

Bu cici fiyonklu kemeri geçen ay almıştım. Siyah rengi de vardı ama ben kremden şaşmadım;) Koyu renk tuniklerimle giymeyi düşünüyorum. Diğer Yells yazılarım için tıklayın:)

My followers like the products that I buy from the brand Yells. This is the belt that I bought from Yells,too. I bought it a month ago. There was a black one of this, but I prefered this color. I will use it with my dark tunics. And if you want to see my other Yells pieces:  from here! :)



Fiyatı da kalite ve şıklığına göre iyi.

Price:14.99 TL(sth like 5-6 Euros)

4 yorum:

  1. Yelss benimde bakmadan geçmediğim dükkanlar arasında :)

    YanıtlaSil
  2. İlk cümleni okduğumda yelss nereki demiştim sonradan poşetini görünce tanıdım.Bende bakıyorum arada bir güzel şeyler oluyor gerçekten.Kemerinide güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. we have just discovered your blog. if you like our blog please follow us
    http://abfab-magazine.blogspot.com
    And you can see our magazine here: www.absolutelyfabulous.ro
    Hope you like it!
    kissses,
    D&A

    YanıtlaSil
  4. @ Bonbon: Tatlım gerçekten çok hoş ürünler var.

    @ Bsrdkc: Çok şık takı ve aksesuarlar var. Sağol. Daha iyisi senin olsun:)

    @Ab Fab Team: Yes I will definetely follow you! And I will be glad if you follow me back! Kisses&hugs.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar