Bu Blogda Ara

23 Ocak 2012 Pazartesi

İndirim Günlükleri & Sale Diaries No. 5: Park Bravo!


Both in Turkish& English!

Bravo bana:) Bekledim bekledim Park Bravo'nun klasikleşmiş ürünlerinden birini indirimde gardırobuma ekledim;) Bakalım neymiş? :)

This is my another sale item:) Let's see what is it.


Evet, bildiniz. Deri eldivenler:) Rengine bittim. Paltolarıma da uyuyor diye bu rengi tercih ettim. Chanel 505 rengi diyebiliriz sanki;) Şimdi uydurdum bu tanımı; ama sanırım güzel oldu!

Leather gloves! I think I can name its color as Chanel 505. It looks like that color, isn't it? ;)


%50 indirim vardı tüm eldivenlerde. Ama renk ve bedenler hızla tükeniyor. O yüzden eğer siz de kışlık aksesuarlarınız arasına kalıcı bir parça eklemek isterseniz elinizi çabuk tutun:) Sezonda 79 TL olan bu eldivenler, yarı fiyatına benim oldu! ;) Sevgiler.



4 yorum:

  1. gule gule kullan cok guzel

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzelmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. güle gülekullan tatlım
    park bravo deri eldivenleri aştı artık
    her renk var
    ama tonu çok sevdim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bende park bravo'dan haki yeşili almıştım, yıllaaar önce hala çok severek kullanıyorum, hiçte eskimedi. sende güle güle kullan;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar