Bu Blogda Ara

15 Ocak 2012 Pazar

İndirim Günlükleri& Sale Diaries No. 3 The Body Shop


Both in Turkish&English:)

Merhabalar sevgili izleyicilerim&okuyucularım,
Yeni bir indirim günlüğü postu ile karşınızdayım. The Body Shop'a hızlıca girdim; çünkü bu lipbalmını bitireli çok olmuştu. Hazır indirim de varken kaçırmadım:)

Hello my followers&readers,
Another sale diary post. This time our product is bought from The Body Shop. I wanted to buy this lip balm and there was sale. So it is mine now;)



Ben en çok karpuzlusunu seviyorum bu balmların, o yüzden bir tek bunu aldım. Body Shop'ta çok güzel setler vardı. Benim vaktim olmadığından inceleme fırsatı bulamadım. En kısa zamanda bir daha gitmeyi umuyorum:) Fiyatı 5 TL'ye düşüyor, %50 indirim bu balmlarda da vardı.

My favorite is Watermelon lipbalm. Its odor is fantastic! I had only a little time, so I couldn't check the gift sets. Another time, I hope:)

13 yorum:

  1. I´m obsessed with chapsticks and lip balms, and I can´t believe I´ve never tried this one before! Thanks for sharing, I need to get it asap :)

    xx Ivana

    Have you already entered my "Perfect nail polish" event on Facebook? Check it out here

    Stop by sometimes :)
    Macarons and Pearls

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan,karpuz kokulu ürün çok güzel kokuyor :)

    YanıtlaSil
  3. That looks and sounds great Hilal! Thank you for showing; I'm going to have a look at in when I'm at TBS next time.

    XOXO Britta

    My Bathroom Is My Castle
    My Wardrobe Is My Castle

    YanıtlaSil
  4. Your is blog awesome i´ll be back soon.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. @ Ivana: I understand you very well, cause I am addicted, too:) I will soon join to your Facebook event:) Hugs.

    @ Kozmetik Perisi: Sağol tatlım. Gerçekten çok hoş bu balm;)

    @ Britta: I am glad to hear that Britta. Don't be so late, check it out asap:)

    @ Clara: I am waiting. And I will check your blog too.

    YanıtlaSil
  6. I love these lip balms of body shop though haven't tried the watermelon one :)

    YanıtlaSil
  7. bende en çok, vaniyalı vücut nemlendiricisini beğeniyorum

    YanıtlaSil
  8. Love the Body Shop mango lotion. Smells fantastic!

    http://theclosetintervention.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. bunun çok hoş bir kokusu var :)

    YanıtlaSil
  10. Love the body shop, it's so eco friendly!

    YanıtlaSil
  11. It looks delicious!

    xoxo
    B* a la Moda

    YanıtlaSil
  12. Love the strawberry version!
    xo

    mydutchfahsionstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. @ Purvi: You should definetely try this:)

    @ Pinky: Onu hiç denemedim ama vanilya kokusuna bayılırım. Eminim onu da severim:)

    @ Kassi: Yes, mango body butter is one of my favourite! :)

    @ Trendy dolap: Gerçekten kokusu muhteşem;)

    @ Mr J: Me too. Yes it is eco friendly- which is very important.

    @ B a la Moda: Yes it is delicious indeed! :) Xoxo.

    @ Christian: I didn't try strawberry:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar